azalmak üzerine söylenmiştir

Sen beni sevmiyorsun ya
Hayli azım şu aralar...
Evet yeşilköyde uçağa biniyorum
Tamam ıslanmışım da
Ama içim ürpermiyor mesela
Ben sana mecburum da sen inadına yoksun ...
Sevdiğim şiirleri bile allak bullak ediyorum...
Aysel hiç sevilmedi mesela
Tahir çok şey kaybetti tahirliğinden...
Sen beni sevmiyorsun ya hayli azaldım şu sıralar
Vivaldinin bir çay markası olduğunu iddia ediyorum ısrarla,
Rakıya önce buzu atıyorum,
Edepten adaptan sıyrıldım,
Babamın yanında sigara içiyorum.
Sen beni sevmiyorsun ya
Düpedüz azaldım şu aralar,
Benden birşey kalmasin diye,
Kendimi lmbatla savuruyorum...

maikedi

İzmirli... Atatürkçü.... Kafası hep karışık... Bunlargillerden... Anarşit... Akdenizli olmaktan gurur duyuyor .... Akdenizli olmak hayata karşı bir duruştur sanırım. Akdenizli olmak ; kanının deli akmasıdır, bağıra çağıra konuşmaktır, kalabalık aile sofralarıdır, kapı gıcırtısına oynamaktır, şarkılara ayakla ritm tutmaktır, zeytindir,zeytinyağıdır, teninin güneş yanığı rengini yıl boyu korumasıdır, güzel kızlardır, yakışıklı erkeklerdir, damak zevkidir, daha ötesi hayat zevkidir... Yani Akdenizli olmak bir ülkenin ötesinde bir iç denizin çevresinde yaşayan tüm insanların o deniz gibi rengarenk,kah huzurlu,kah deli dolu olmasıdır.Bir ülkeye değil bir denize kendini ait hissetmektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate