AŞKA GÖLGE

kaç düşü var insanın
bilmezsin...
kaç duvarı var
ağladığı
ve yalvarıp
yakardığı
kaç izdüşü var...
her aşka
yelken açtığında
kaç yolu var
insanın
bilmezsin...
geldiğinde bulduğu
kaç çiçek var,
gittiğinde
kaç bahçe harap
bilmezsin....
beni sende
anlamadın
dediğinde
kaç sevi var
gözlerinde
sezemezsin...
aşta bir devrim
her kalktığında
bir sabaha
yürüyemezsin...
silahını kuşan
barışına sahip çık
kimler öldü
kimler kaldı
bilmezsin...
her ayrılık
bir yenilgi
her kavuşma
bir yengi
diyemezsin...

ey sevgili ;
ateşe duran
pervane
daha mı az
yanar mumdan,
kaç mevsim tutar
mayası bilemezsin....
Ey sevgili
deli de benim
delişmenin de ben ,
her baharı güze
her güzü bahara
çeviren yüzün
demde kalırmı
çözemezsin...


sende ki ben
dilimi ısıran an...
bende ki sen
hep yarım kalan
göremezsin...

ey sevgili
gecemin yarım ay hali
beni böyle
dindiremezsin...

Atila ÖZTEL

maikedi

İzmirli... Atatürkçü.... Kafası hep karışık... Bunlargillerden... Anarşit... Akdenizli olmaktan gurur duyuyor .... Akdenizli olmak hayata karşı bir duruştur sanırım. Akdenizli olmak ; kanının deli akmasıdır, bağıra çağıra konuşmaktır, kalabalık aile sofralarıdır, kapı gıcırtısına oynamaktır, şarkılara ayakla ritm tutmaktır, zeytindir,zeytinyağıdır, teninin güneş yanığı rengini yıl boyu korumasıdır, güzel kızlardır, yakışıklı erkeklerdir, damak zevkidir, daha ötesi hayat zevkidir... Yani Akdenizli olmak bir ülkenin ötesinde bir iç denizin çevresinde yaşayan tüm insanların o deniz gibi rengarenk,kah huzurlu,kah deli dolu olmasıdır.Bir ülkeye değil bir denize kendini ait hissetmektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate