AYNANIN İKİ YÜZÜ

TERSİ-

Kendinden başlayan tüm yollar,
yeniden ve tekrar sana çıkar...
Kendinden kaçamazsın,
dünyanın öbür ucuna gitsen de
Kendini unutamazsın...

Ben, sendim...
Kendinde beni bulmuştun...
Ben, sen'im...

Saçlarını yıkadıktan sonra,
benim saçlarımı kurutuyorsun...
Parmağını kestiğinde salata yaparken,
Benim parmağıma pansuman yapıyorsun...
Ellerin üşüdüğünde,
benim ceplerime sokuyorsun...
Sen her sabah, bana uyanıyorsun...
Ve ben bunu biliyorum...

Benden başlayan tüm yollar,
yeniden ve tekrar bana çıkar...
Benden kaçamazsın,
dünyanın öbür ucuna gitsende,
Beni unutamazsın...

Ben artık, sen'im çünkü...


Dişlerini fırçaladıktan sonra,
Benim ağzımı çalkalıyorsun...
Gözlerin yorulduğunda bir kitabı okurken,
Benim resmimi sayfaların arasına koyuyorsun...
Yastığına sarılıp uyuduğunda,
benim rüyalarımı görüyorsun...
Sen her an, beni yaşıyorsun...
Ve ben bunu biliyorum...

Ben, sen'im..

-DÜZÜ-

Kendinden başlayan tüm yollar,
yeniden ve tekrar sana çıkar...
Kendinden kaçamazsın,
dünyanın öbür ucuna gitsen de
Kendini unutamazsın...

Sen, bendin...
Sende kendimi bulmuştum...
Sen, ben'sin...

Saçlarımı yıkadıktan sonra,
senin saçlarını kurutuyorum...
Parmağımı kestiğimde salata yaparken,
Senin parmağına pansuman yapıyorum...
Ellerim üşüdüğünde,
Senin ceplerine sokuyorum...
Ben her sabah, sana uyanıyorum...
Ve sen bunu biliyorsun...

Senden başlayan tüm yollar,
yeniden ve tekrar sana çıkar...
Senden kaçamam,
dünyanın öbür ucuna gitsem de,
Seni unutamam...

Sen artık, ben'sin çünkü...

Dişlerimi fırçaladıktan sonra,
Senin ağzını çalkalıyorum...
Gözlerim yorulduğunda bir kitabı okurken,
Senin resmini sayfaların arasına koyuyorum...
Yastığıma sarılıp uyuduğumda,
Senin rüyalarını görüyorum...
Ben her an, seni yaşıyorum...
Ve sen bunu biliyorsun...

Sen, ben'sin...

Ahmet İNCE

maikedi

İzmirli... Atatürkçü.... Kafası hep karışık... Bunlargillerden... Anarşit... Akdenizli olmaktan gurur duyuyor .... Akdenizli olmak hayata karşı bir duruştur sanırım. Akdenizli olmak ; kanının deli akmasıdır, bağıra çağıra konuşmaktır, kalabalık aile sofralarıdır, kapı gıcırtısına oynamaktır, şarkılara ayakla ritm tutmaktır, zeytindir,zeytinyağıdır, teninin güneş yanığı rengini yıl boyu korumasıdır, güzel kızlardır, yakışıklı erkeklerdir, damak zevkidir, daha ötesi hayat zevkidir... Yani Akdenizli olmak bir ülkenin ötesinde bir iç denizin çevresinde yaşayan tüm insanların o deniz gibi rengarenk,kah huzurlu,kah deli dolu olmasıdır.Bir ülkeye değil bir denize kendini ait hissetmektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate