ACEMİLER İÇİN DUKAN YA DA DUKAN FOR DUMMIES

İlk yazıda da belirttiğim üzere bu hafta dukan ekspress yapmaya başladım ve bu konuda girdiğim tüm sitelerde farklı şeyler görünce Pierre Dukan'ın kitabını okumaya başladım.
Esasında kitabı okuyunca biraz daha mantıklı geliyor size sistem.Genel geçer kurallardan çokta farklı şeyler yazmıyor kitaplarda aslında.Şekerden uzak durun beyaz undan uzak durun gibi.Okudukça adam haklı diyorsunuz sürekli .
Dukan diyeti temel olarak 4 evreden oluşuyor .
Dukan resmi adresine girerseniz sizin için hazırlanmış programı çakarttırtabilirsiniz ayrıca klişisel analizinizde mail adresinize gelir.Burada profesyonel koçluk hizmeti de alabiliyorsunuz.Yok ben kendim yaparım derseniz benim gibi önce mutlaka kitabı okuyun derim 

Süreç 4 aşama .Yukarıda da gördüğünüz gibi Atak,Seyir,Güçlendirme ve en önemlisi Koruma 
Dukan ekspress aslında bu evrelerin tamamını içeriyor 
Süreç aşağıdaki temel evreleri içeriyor .
Sistem aslında bu kadar basit .
Ben neler yaptım detaylar ne bir sonraki post'ta 

maikedi

İzmirli... Atatürkçü.... Kafası hep karışık... Bunlargillerden... Anarşit... Akdenizli olmaktan gurur duyuyor .... Akdenizli olmak hayata karşı bir duruştur sanırım. Akdenizli olmak ; kanının deli akmasıdır, bağıra çağıra konuşmaktır, kalabalık aile sofralarıdır, kapı gıcırtısına oynamaktır, şarkılara ayakla ritm tutmaktır, zeytindir,zeytinyağıdır, teninin güneş yanığı rengini yıl boyu korumasıdır, güzel kızlardır, yakışıklı erkeklerdir, damak zevkidir, daha ötesi hayat zevkidir... Yani Akdenizli olmak bir ülkenin ötesinde bir iç denizin çevresinde yaşayan tüm insanların o deniz gibi rengarenk,kah huzurlu,kah deli dolu olmasıdır.Bir ülkeye değil bir denize kendini ait hissetmektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate