bazi hayatlar hayal tutmaz...

Bazı aşklar caresiz bir ümitten ibarettir
Ve "yalnız"  yasanirlar




Ä°LAN-I AÅžK


Bir ömre ilk kez gözlerini açıp  ”Merhaba” der gibi
yeni doÄŸarken
-ki ilk güneÅŸim gözlerindi- 
senin kollarında büyümeyi diledim
                                   bir yıldız kaydı.

kokunla,terinle beslendi tutkularım
sesinle asırlık ninniler gebe kaldım 
sonsuz renklerle boyadım tüm dünyayı
hiç yazılamayacak ÅŸiirler haykırdım sana 
Dilden dile gezecek mısralar....

gün geldi 
yazının icad edilmediği çağlardan kalma konuşma balonları astım aramıza


hiçbirÅŸey anlatmadım sana 
nasıl olsa herşeyi biliyordun...
hiç söylemedim seni sevdiğimi
zaten her zerrem haykırmıyormuydu ismini ?

Sevda bu
Bir günden bir diÄŸerine geçer gibi 
biraz daha fazla
biraz daha sevecen 
büyüyordu oda 
benim gibi....
Icimden taÅŸmak istedi
Duvarlara kazinmak 
Yüreğine yazılmak...


Ä°ÅŸte böyle birtanem 
aslında  “(*)sen yalnızca benim için indirilmiÅŸ bir peygamberdin.”
ve ben şimdi söyleyemediklerimi anlatmaya hüküm giydim.
yetemese de sözcükler...

Kağıda değil kalbime kazınmış
sonsuza dek dillerde dolaşacak,ama asla tamamen anlatılamayacak
eksilmeyecek artacak,kendini doÄŸuracak
yalnız gönül gözünün görebileceÄŸi bir destan bırakıyorum sana
ve belki ilk belki de son kez itiraf ediyorum sana bu gece
varoluşumun sırrını
seni seviyorum.....

(*) Küçük İskender İkizler Burcu Hikayeleri

maikedi

İzmirli... Atatürkçü.... Kafası hep karışık... Bunlargillerden... Anarşit... Akdenizli olmaktan gurur duyuyor .... Akdenizli olmak hayata karşı bir duruştur sanırım. Akdenizli olmak ; kanının deli akmasıdır, bağıra çağıra konuşmaktır, kalabalık aile sofralarıdır, kapı gıcırtısına oynamaktır, şarkılara ayakla ritm tutmaktır, zeytindir,zeytinyağıdır, teninin güneş yanığı rengini yıl boyu korumasıdır, güzel kızlardır, yakışıklı erkeklerdir, damak zevkidir, daha ötesi hayat zevkidir... Yani Akdenizli olmak bir ülkenin ötesinde bir iç denizin çevresinde yaşayan tüm insanların o deniz gibi rengarenk,kah huzurlu,kah deli dolu olmasıdır.Bir ülkeye değil bir denize kendini ait hissetmektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate