ben molası

"sevmek kimi zaman rezilce korkuludur,
insan bir akşamüstü ansızın yorulur..."

bu sabah yorgun uyandım.tüm sevmelerden sevgi sözcüklerinden uzakta yalnız ve yorgun.yüzümü yıkarken gördüğüm yüz bana yabancı gibi geldi.öyle tanımıyorcasına baktım kendime.en çok sevilmeyi hakeden ama en az sevdiğim en az özen gösterdiğim kişiye.
günlük rutin içinde ne çok unutuyoruz kendimizi.bir koşturmacadır gidiyor.insanlara bölünüp insanlara parçalanıyoruz gün boyu.insanlarla görüşüyor,insanlara hoşgörü gösteriyor,insanları seviyoruz.bir hengamedir gidiyor.en son yatağa yattığımızda başbaşa kalıyoruz belki kendimizle ,belki de yastığı karşıdan görünce uyuyoruz o yorgunlukla.
insan tuhaf bir senaryonun bir rutinin içerisinde boğuluyor hayat boyu.ama oynadığı senaryonun başrol oyuncusunu kendini unutuyor çoğu zaman.kendi olmazsa bu filminde olmayacağını ,en büyük özeni kendine göstermesi gerektiğini ,en çok kendini sevmesini gerektiğini.başkalarını severken kendini paralıyor üstüne çoğu zaman,kendini değersiz ,kendini kimsesiz hissediyor.
ben bu ara kendime bir kendini sevme molası verdim.bir süre yalnızca kendimle ilgilenecek ve beni seveceğim.bu süreçte ihmal edeceğim herkese şimdiden haber vermek istedim.bir süre "ben molası" veriyorum.
ve oyuna bir cem özer şarkısı ile devam ediyorum...

http://www.muzik.net/sarkilar/acemi-sarkilar-beni-seviyorum/cem-ozer/38985/beni-seviyorum


sevgi emek isteyen bir şey
yani insan emek verdiği sürece seviyor
e kendime de o kadar çok emek verdim ki
doğaldır kendimi sevmem
yani bunu kayahan ca bir şiir olarak anlatmak gerekirse
şimdi ben yani sen beni seviyormuyum da
ben mi sevmiyorsun seni

şu dünyada ki en güzel ben olsam
bütün güzellere yukardan bir baksam
çok mu mutlu olurdum
yoksa bugünü mü arardım
değişsem mi değişmesem mi bilemiyorum

şu dünyada ki en çirkin ben olsam
herkesten yüzümü gözümü saklasam
çok mutsuz olurdum
çaresiz mi kalırdım
değişsem mi değişmesem mi bilemiyorum

şu dünyada en güzel ben dans etsem
gece gündüz pistlerden hiç inmesem

hayal kurmak güzel
gerçekler daha güzel

bir başkası olmayı hayal etsemde
ben benim başkası olmak istesemde
aslında değişmem değişemem biliyorum
bir oyun bu artık ben beni seviyorum

ama şu dünyada ki en akıllı ben olsam
herkeslere aklımdan biraz satsam
çok mu zengin olurdum
yoksa aç mı kalırdım
değişsem mi değişmesem mi bilemiyorum

şu dünyada ki en romantik ben olsam
her gün başka alemde rol alsam
çok mu aşık olurdum
sevgisiz mi kalırdım
değişsem mi değişmesem mi bilemiyorum

şu dünyada herkesten hızlı koşsam
ya da kanat takıp hep göklerde uçsam
hayal kurmak güzel
gerçekler daha güzel

maikedi

İzmirli... Atatürkçü.... Kafası hep karışık... Bunlargillerden... Anarşit... Akdenizli olmaktan gurur duyuyor .... Akdenizli olmak hayata karşı bir duruştur sanırım. Akdenizli olmak ; kanının deli akmasıdır, bağıra çağıra konuşmaktır, kalabalık aile sofralarıdır, kapı gıcırtısına oynamaktır, şarkılara ayakla ritm tutmaktır, zeytindir,zeytinyağıdır, teninin güneş yanığı rengini yıl boyu korumasıdır, güzel kızlardır, yakışıklı erkeklerdir, damak zevkidir, daha ötesi hayat zevkidir... Yani Akdenizli olmak bir ülkenin ötesinde bir iç denizin çevresinde yaşayan tüm insanların o deniz gibi rengarenk,kah huzurlu,kah deli dolu olmasıdır.Bir ülkeye değil bir denize kendini ait hissetmektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate