Bir 35 yaş minnet listesi

Bugün 35 yaşımın son günü...Yarın 36 yaşında olacağım.Bilenler bilir ben 35 yaşını çok önemsedim -ki bunun sebebi bizzat şairin kendisidir,yaş 35 yolun yarısı diye şiir yazarsan bazıları böyle telaşlanır işte:)- Ne diyordum bu telasla istedim ki bu vesile ile yapım ve yayında emeği gecen herkese tesekkür edeyim.Türkçe karakter sorunun sorumlusu bizzat telefonumdur:)Çünkü bu satırları havvalanında uçağı beklerken yazıyorum :)

Öncelikle dünyaya gelmeme fiili olarak sebep olan ve arızamında temeli olan sevgili anne babam Canan ve Mümin Kösten'e tesekkür etmek istiyorum.Sizi cok seviyorum:) Daha problemsiz bir çocuk olmayı isterdim ama malzeme ortada:)

Dünyaya geldiğinden beri hayatımı karıştıran(hiç öyle bakma sen dogana kadar dünyanın kralı benmişim fotoğraflardan belli) ama doğduğuna hiç pişman olmadığım,oyun arkadaşım,can ve karın yoldaşım ve son yıllarda daha önemli bir vasıfla buse ve toprağın annesi canım kardeşim Deniz Taban Kösten'e; insanın kız kardeşi olması dünyanın en büyük şanslarından biri seni cok seviyorum ablam...Her zaman ,her şartta yanında olacağımı asla unutma.

Doğduğu ilk günden beri bana bir cok ilki ve dünyanın en muhtesem duygusu teyzeliği _yarı anneliği_ tattıran,bir çocukta umduğum her niteliğe sahip olan,teyzesinin kopyası ve onu endişelere gark eden biricik kızı Buse Taban,iyi ki doğdun aşkım...

Bir kalpte iki sevginin aynı şiddetle taşınabileceğine beni ikna eden,hayatımın en erkeği,teyzesinin kuzusu,dünyanın en tatlı seyi Toprak...Iyi ki bize katıldın teyzecim sensiz cok eksik kalırmışız.

Eniştem,sevgili Melihcim sadece yeğenlerim için bile sana minnettarım...

Hayatımda ,kişiliğimde çok fazla katkısı olan,kocaman bir ailenin parçası olmanın ne kadar büyük bir şans olduguna,hayatta hiç yalnız kalmayacağıma beni inandıran,hep birlikte kocaman bir yürek olan ve parçası olmaktan büyük gurur duyduğum Kösten ve Sevim ailelerinin simdi aramızda olan olmayan bize sonradan katılmış ama bizden bir parça olmus ve herbirini ayrı ayrı çok sevdiğim ama tek tek yazarsam sayfanın yetmeyeceği tüm sevgili akrabalarıma...iyi ki bu ailede doğmuşum..

Gelelim en büyük ekibe...Hayatım boyunca insanın dünyada iki ailesi olduğuna inandım.Birini kendiniz oluşturuyorsunuz.Onlara dost deniyor.Küçük prensteki gibi dostlarınız sizi evcilleştiriyor.Dostlarını sıralayamaz insan bu sebeple kronolojik bir sıralama uygun olacak sanırım:)

Insanın babası asker olunca cok geziyor ve çok insan tanıyor.Hepsi farklı izler bıraksa da çoğu ile bağlarınız yıllar içinde kopuyor.Bazısı içinde ne kadar uzak olursa olsun hep bir parçanız olarak kalıyor. Benim de çocukluğumdan hep bir iz olarak benimle olan sık görüşemesekte bir parçam olan sevgili Çiğdem.Seni seviyorum tatlım.Ailenle çocuklarınla hep çok mutlu ol:)

Lise 2. Sınıftan beri hayatımın denge unsuru,en çılgın zamanlarımda akıl hocam, beni mutluluktan ağlatan tek erkegin annesi canım Ebrum.Sesim pek çıkamasada kalbimde özel bir yerin oldugunu,seni,kubiyi,doruk ve damlayı cok sevdiğimi biliyorsun.

Üniversiteye kayda geldiğimiz ilk gün hayatına girdiğim,sonrada bir daha bende kurtulamayan,iki kız kardeşi yetmezmiş gibi birde bana ablalık yapmaya kalkan,hayata karşı cesaretine ve duruşuna hayran olduğum,ne derse ciddiye alıp dinlediğim nadir
insan,canım dostum,dünyanın öbür ucunda bile yanımda olan sevgili Reyhan.Daha ne diyeyim seviyorum seni.

Üniversite hayatımın tek neşeleri,beni yeniden yaratan ekibin diğer 2 üyesi Necibe ve
Rasiha.Iyi ki sizleri tanımışım.Szilerle birlikte zenginleştiğimi biliyorum ve hep hayatımda olmanızdan çok mutluyum.Yaşasın facebook.

Üniversitenin 2. Yılında önce aynı odayı sonra bir nevi hayatı paylaştığım dostum degil kardeşim,ben bildiğim,ailesi ailem,sevdikleri sevdiğim olan canım dostum ...Serap.Biraz daha yazarsam ağlarım iyi ki varsın işte, iyi kötü ne yaşarsak hep omuz omuza yaşayalım insallah...

Hayatıma sanal yollardan girmesine rağmen hayatımın en önemli gerçeklerinden olan,aramıza giren kilometrelerin hiçbirşeyi değiştiremediği,en büyük emanetimi ve içimin gizlerini taşıyan,2.kızkardeşim,Nergis...Sayende Istanbul komşu kapısı oldu.Seni cok seviyorum.

Dünyaya degil evrene bakışımı değiştirdin.Sensiz hayat çok renksiz olur.Hep böyle ol ve yanımda kal,seni çok seviyorum Melis:)

Dünyada ki tüm ikizler burcu insanlarının benim gibi manyak olmadığını ,bir insanın bu kadar çok sey bilmesine rağmen hala ben biliyorum demeyecek kadar mutevazi ve sakin ve huzurlu ve işte birsürü sey olabileceğini öğreten sevgili Ebru.Sen farkında değilsin ama bir insan için bulunmaz bir hazinesin canım:)

Aksigorta'ya adım attığım ilk günden beri oradaki kader arkadaşım,ekürim,en çok benzediğim,en çok ayrı olduğum,cok sevdiğim çok kızdığım ama asla vazgeçemediğim sevgili Nihal.Iyi ki hayatıma girmişsin seni seviyorum.

Evrencim.Su bir kac aydır evrenin en büyük sınavıyla sınanıyorsun.Biliyorum ki ileride bu günleri kötü bir anı olarak hatırlayıp Naz'la birlikte
büyüyeceğiz.Seni cok seviyorum canım.Hep yanındayım,sadece iste yeter.

Sevgili avukatım,akıl kumkumam.Hayatımdaki koç burcu kadınları olmasa
ne yapacağım ben iyi ki varsın Başakcım.

Leylacım.Ayrı gayri olsakta yüreklerimiz bir ona süphem yok.

Aslı,Nesli,Aysun,Emel,Sarah,Melda,Gülay,Elif,Didem,Duygu...Adı kalsada bkk'nın sizı ilk o vesile ile tanıdım iyiki de tanımışım.Hepinizin hayatımda olmasından çok memnunum.

Onlar benim hayatımın erkekleri.Kahramanlarım.
Hakan...Sen benim erkek kardeşim ve her durumda kurtarıcımsın.Sensiz olmayı düşünemem
bile,Sertan,seni anlatacak kelime yok canım.seni düşününce hayatım kolaylaşıyor.Mert.Ruh eşim,sevgili arkadaşım...Sensiz kalırım diye ödüm
kopuyor biliyorsun.Alpercim .Cok kısa bir zamandır hayatımda olsanda
iyi ki geldin,renk kattın.Eymen,su ara hayatlarımız çok kesişmiyor
olsa da benim için hep çok özel kalacaksın.Ahmet...Herşeye rağmen iyi
ki tanıdım seni.Birşeyler isterken iyice detay vermek gerekmiş anladım sayende..Iki arıza genel bir kısa devreye neden oluyor kabul:)

Bu liste yüzlerce isimle uzayabilir.Mesela Nilufer olmasaydı şirkette sabahlıyor olurdum:) Adaşım olmasa bazı kararlarımda daha az cesur olurdum,Özge olmasa fala inanmazdım,Kemal abi olmasa beyazı patlatmadan çekemezdim,Mustafa Hocam olmasa kelimelerle bu kadar derdim olmazdı,Fırat olmasa büyük laflar etmemeyi
öğrenemezdim,Meral abla reiki ile tanışmazdım,Barbaros olmasa bilgisayar konusunda bu kadar şey bilemezdim....Bu liste inanın cok uzar.Adını yazmadıklarım ne olur
darilmasın bana.

Ne şanslıyım ki 35 yılda ,para degil insan biriktirmisim aslında.Onları unutmayalım,benden selam söyleyin bütün aşklarıma...

Sözü seninle kapatmak istedim.Yüreğimin yıllardır değişmeyen sancısı.Seni sevdiğim için bir an bile pişman olmadım.Iyi kötü herşeyi iyi ki yaşadık ve umarım sen sonsuza kadar benimle olursun.

35 yıl göz açıp kapayana kadar geçti.Uzun degil adam gibi dolu dolu ve sağlıklı yaşamak aslolan.Hayatımın yaşanacak tüm acıları bu kadar olur umarım ve bundan sonra hayat bana güzel süprizler hazırlamaktadır.Dogumgünüm kutlu olsun:)

maikedi

İzmirli... Atatürkçü.... Kafası hep karışık... Bunlargillerden... Anarşit... Akdenizli olmaktan gurur duyuyor .... Akdenizli olmak hayata karşı bir duruştur sanırım. Akdenizli olmak ; kanının deli akmasıdır, bağıra çağıra konuşmaktır, kalabalık aile sofralarıdır, kapı gıcırtısına oynamaktır, şarkılara ayakla ritm tutmaktır, zeytindir,zeytinyağıdır, teninin güneş yanığı rengini yıl boyu korumasıdır, güzel kızlardır, yakışıklı erkeklerdir, damak zevkidir, daha ötesi hayat zevkidir... Yani Akdenizli olmak bir ülkenin ötesinde bir iç denizin çevresinde yaşayan tüm insanların o deniz gibi rengarenk,kah huzurlu,kah deli dolu olmasıdır.Bir ülkeye değil bir denize kendini ait hissetmektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate